Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hvor har det blitt av Blåhvalene?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 12:18 
Avlogget

Er ikke blahvalane.com den offisielle hjemmesiden til Sandefjord Fotball supporterklubb???
Jeg har vært opptatt av ulike årsaker og har ikke hatt tid og anledning til å være inne på Blåhvalanes sider en stund.
Dette her var skremmende tyst og dårlig og lover ikke godt for Sandefjord Fotballs fremtid.
Hvor har det blitt av engasjementet og diskusjonene som tidligere florerte her på forumet?
Det er jo ikke en kjeft inne på forumet lenger.
Hva har hendt???
Her har styret i Blåhvalane en stor og viktig jobb foran seg.
Få i gang interessen, patroissmen og ikke minst engasjementet igjen for vårt stolte blåe lag i Sandefjord.
Dette er jævlig viktig.

Sist endret av 024 den 02 Jul 2010, 12:41, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne: Re: Hvor har det blitt av Blåhalene?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 12:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Problemet er at alle vil ha,men ingen vil gjøre noe.
Alle må bidra og ikke bare noen enkelte.

Topp

Innleggets emne: Re: Hvor har det blitt av Blåhalene?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 12:41 
Avlogget

Det er greit Pelle, slik har det vært en stund.
Problemet er bare det at det ikke er en kjeft inne på forumet og diskuterer eller engasjerer seg på annen måte lenger.
Hvorfor det?
Er dem blitt tabellhorer? Er engasjementet bare blitt så labert eller har dem rett og slett funnet seg et bedre alternativ å fordrive tiden på?

Topp

Innleggets emne: Re: Hvor har det blitt av Blåhvalene?
InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 12:54 
Avlogget

Å bruke forumet ser ut til å ha gått i glemmeboken hos mange. Vet at det finnes et annet forum, og hvordan er det der? En av grunnene kan vel også være at alt som legges ut av artikler på sandefjordfotball.no og sb.no kan kommenteres under artiklene. Vet ikke om vi har de samme mulighetene, men det skal undersøkes.

Tabellhorer er et sterkt ord, Ken Rune, og det må dessverre respekteres at ikke alle har den samme brennende interessen gjennom flere år. Se bare på deg selv. :)

Problemet er også, som Pelle sier, at alle vil ha, men få bidrar. Alle er selvfølgelig velkomne til å ta kontakt med noen i styret hvis de føler at de kan bidra med noe fornuftig. Det setter vi pris på.

Tilbakemeldinger er viktig, positive som negative.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jul 2010, 14:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Derfor må blaahvalane få flere til å bidra så enkelte ikke brenner seg ut.Gi ansvar over til flere.Selv om en sitter i styret behøver en ikke gjøre alt.Erfarne må også hjelpe nye som vil noe og ikke vente til de selv er utbrente.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jul 2010, 11:32 
Avlogget
Forumadministrator
Brukerens avatar

Merete skrev:
En av grunnene kan vel også være at alt som legges ut av artikler på sandefjordfotball.no og sb.no kan kommenteres under artiklene. Vet ikke om vi har de samme mulighetene, men det skal undersøkes.

Det er undersøk, og fått tilbake medling fra Emagine at det skulle komme i løpet av sesongen da jeg var i kontakt med dem før sommeren. Kan purre opp saken.

Og når det gjelder aktivitet på sida, håper jeg på at det kan melde seg flere som skribenter. Om de kan ha en eller annen form for nyhet, eller blogg eller noe å komme med. Bare ta kontakt. Har to som nå så smått har begynt å jobbe med blogg. Og ikke noe i veien for at flere blogger.

Jeg har rett og slett ikke mulighet til mer om dagen, er gravid og har termin om under 4 uker, og burde kanskje ikke hatt jobben, men sitter nå her med den.....

Topp

InnleggSkrevet: 09 Jul 2010, 10:40 
Avlogget

Vi er på det uoffisielle forumet. Håper å få til en sammenslåing, men det virker ikke lett...

Det er mye missnøye rundt forbi om dagen, hvor noe av problemet ligger litt i en identitetskrise for supporterklubben. Det er ikke kult å være Blåhval lenger kan det virke som. Vi klarer ikke fylle busser til borteturer, ikke en gang en gratis til Lillestrøm. Noe må gjøres, det er det ingen tvil om.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Jul 2010, 12:40 
Avlogget

Hvis det er mye misnøye rundt supporterklubben, burde de som er misfornøyde komme direkte til styret istedenfor å "prate i krokene". Vi tåler det. :) Bare ved tilbakemeldinger kan vi prøve å forbedre oss.

Hvis noen mener det trengs nye krefter i styret, eller de føler at det blir for lite gjort, har de også mulighetene til å stille til valg på en av plassene i styret.

Det er helt sikkert mange fornuftige Blåhvaler der ute.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jul 2010, 12:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Medlemmene har også et ansvar.Sånn som det er nå,så forventer medlemmene at når du valgt inn i styret skal de gjøre alt.Det er feil.
Jeg er ikke medlem av blåhvalane selv,men jeg ser stort sett de samme få blåhvalane som jobber dugnad vær gang.Eller har jeg sett feil?

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jul 2010, 09:47 
Avlogget

Du har desverre helt rett Pelle. Det er de samme som står på og jobber hver gang jeg kommer på en stand eller oppe på Komplett.
Har selv sittet i styret og både ser og vet hvor enormt energi tappende det kan være når man til slutt står med jobb langt over ørene og ingen hjelp å finne.
Det var en av grunnene til at jeg sluttet, samtidig som min sønn, som hater fotball kom i en alder hvor det var fornuftig å være litt mer hjemme.
Men noe må gjøres. Som Lasse skriver er ikke situasjonen optimal med flere gruperinger. Her må vi alle samles om en vei som alle er enige om å dra sammen om.
Det er jo veldig betenkelig når man ikke engang greier å fylle en gratis buss til Lillestrøm.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jul 2010, 14:38 
Avlogget

Har lagt ut (for ca. en uke siden) en artikkel ang. Handelens dag, men det har foreløpig ikke meldt seg noen som kunne tenke seg å hjelpe til. Nå er det riktignok midt i fellesferien, men dette har skjedd før.

Uansett er det ingen som kan klandres, for dette er frivillig arbeid. Og som Ken Rune sier er det i perioder andre (og viktigere) ting som må prioriteres

Styret har også bedt om tilbakemeldinger på hva som kan gjøres, men ingen lar høre fra seg. Det er enklere å si at noe må gjøres uten at man sier hva?

Topp

InnleggSkrevet: 01 Aug 2010, 22:43 
Avlogget

Det er ufattelig lite kult å være Blåhval for tiden, og hadde det ikke vært for at felt I er det eneste stedet hvor folk synger, så hadde jeg aldri stått der. Jeg vil støtte laget så godt jeg kan, og det gjør jeg ved å lage så mye liv som mulig.

Men hvis vi ser på hjemmekampen mot brann, så er det noe av det pinligste jeg har vært med på. Det er som regel mye rart nå Sigve ikke er med på å dra igang sangene, men denne gangen tok det helt av. Enten er folk så drita at de ikke klarer å skille to ord fra hverandre, eller så er de så lite sosialt oppegående at stort sett alt som kommer ut av munnen deres er flaut på Blåhvalenes vegne.

Flaks at spillerne våres ikke hører alt som sies på tribunen, da er jeg rimelig sikker på de hadde vært flaue av å gå på banen når de skal spille hjemmekamp. Det er slik jeg opplever å være på Komplett.no og slik er det blant de fleste jeg prater med utenfor Blåhvalene, og det er også grunnen til at de heller ikke blir med Blåhvalene.

Skjønner at det har blitt en gruppe som ikke vil identifisere seg like mye med Blåhvalene, men vi burde absolutt slå oss sammen slik at vi får støtta Sf på best mulig måte. Lykke til med å få til det : >

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2010, 09:50 
Avlogget
Forumadministrator
Brukerens avatar

Flaskekork skrev:
Skjønner at det har blitt en gruppe som ikke vil identifisere seg like mye med Blåhvalene, men vi burde absolutt slå oss sammen slik at vi får støtta Sf på best mulig måte. Lykke til med å få til det : >

Kom gjerne med forslag til hva som kan gjøres :!: :?:

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2010, 17:55 
Avlogget

Hadde jeg hatt noen gode forslag skulle jeg gjerne delt de, men er nok like blank som resten desverre. Noen som veit akkurat hvorfor de valgte å trekke seg ut av Blåhvalene, eventuelt har hørt noe om hva som skal til for at de vil slå seg sammen med oss igjen?

Topp

InnleggSkrevet: 03 Aug 2010, 01:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Kanskje undersøke hva andre supporter klubber driver med og lære litt.

Både klubb og supportere er nybegynnere i gamet.Alle + meg selv vil att sf skal bli i eliten,men det er ikke bare å knipse med fingrene så er vi det.Det er ikke så enkelt.Vi har heller ikke de rike onklene som mange av de andre klubbene har og støtter ikke vi laget så gjør heller ikke de som sponser sf.Ser også bort til fredrikstad som nesten gikk bankrott.De har funnet ut at de må bygge stein for stein for å komme opp igjen til eliten.
De som bakker ut i motgang har tapt kampen om et eliteserielag i byen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 15 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: